HIJRAH KE PUNCAK GEMILANG

Jumaat, 11/01/13 adalah titik mula apabila saya bersetuju untuk menjadi sebahagian Kelab Jutawan Kaisar Mukmin, terima kasih en.ismahali kerana memperkenalkan rangkaian e-dagang yang baru membuat pra-pelancaran pada 20/12/12.

E-dagang Kaisar adalah unik, di bangunkan oleh orang yang kukuh dari segi kewangan, tidak timbul soal gulung tikar kerana tak dapat membayar komisyen -ini yang selalu kita dengar pasal MLM.

Stikma Meniaga Larut Malam dalam MLM juga boleh dibuang jauh2, sebab anda boleh berniaga dimanapun dari manapun kepada siapapun, barang yang diorder akan sampai ke seluruh malaysia termasuk sabah & serawak dengan tidak perlu anda ambik barang di kedai dan pos sendiri, tidak semuanya syarikat yang uruskan. Baru2 ini Kaisar sudahpun masuk Indonesia, sebentar lagi akan ramai bakal jutawan daripada sana.

Ketakutan dan kegerunan serta keseganan untuk berjumpa prospek juga boleh dibuang ke tepi, kerana sekarang anda boleh menggunakan 100% kecanggihan teknologi dan kegilaan fb. Anda hanya perlu mengiklankan kedai online anda kepada dunia.

untuk maklumat lebih lanjut lawat blog baru saya hijrah ke puncak gemilang
apa kata lawat juga kedai online saya di kaisar venus
selepas puas buat lawatan, daftarlah.
TERIMA KASIH.

Comments